dissabte, 19 d’abril del 2008

Sant Jordi a la Rambla!

Aquest diumenge 20 d’abril la Comissió Ripolletenca d’Activitats Culturals (CRAC) celebra la 21a edició del Sant Jordi a la Rambla. En aquesta fira es poden trobar estands d’entitats, de partits polítics, de llibres i roses..., es celebraran diverses activitats (sardanes, ball de gitanes...) així com també la 12a Mostra Gastronòmica.

Nosaltres també participarem en aquesta fira. Em podreu trobar a l’estand d’Esquerra i de les JERC on repartirem la nova revista d’Esquerra Ripollet i també recollirem signatures a favor de la convocatòria de Referèndums des de Catalunya recolzant la campanya Decideixo Decidir! de La Plataforma pel Dret a Decidir i Sobirania i Progrés.

Espero veure-us per allà!




3 comentaris:

Lluís Soler Turu ha dit...

Hola Katia!!!

Doncs em sembla que demà al matí, a mi no m'hi veuràs. Però aquesta nit potser sí, ja et buscaré quan arribem a la zh ;)

Que vagi bé la fira!!!

Anònim ha dit...

jejeje jo eske per san jordi ni flors ni llibres. Això m'agrada fer-ho durant tot l'any no només un día. Soc anti san jordis, valentines y corteingleses xDDDD
Pero lo que fareu em sembla bé! Sort!

Katia ha dit...

Hola Fran!
doncs jo penso que Sant Jordi és una tradició molt maca. A més a més, el fet de regalar llibre ajuda a fomentar la lectura entre la gent. No obstant, estic d'acord amb tu que s'ha de tenir detalls durant tot l'any, però no només detalls materials.
Pel que fa a Sant Valentí, jo tampoc el celebro, penso que és una festa totalment capitalista i sense cap finalitat.

a reveure,

KATIA